KIT  pedagògic  PIM PAM  (Per ajudar a fer realitat els somnis dels que volen somiar)

  L’ Anskari, Pallasso i creador de Taller de Somnis per fer Realitat ( TSR ) ofereix a escoles i entitats educatives un kit pedagògic, per compartir amb vosaltres la seva experiència personal al llarg de més de 12 anys voltant pel món recollint somnis i somriures de molts nens i nenes que viuen situacions de risc ( guerra, fam i malalties )

TSR us proposa una eina educativa i sensibilitzadora per a donar a conèixer aquestes altres realitats i treballar la nostra percepció de valors tan bàsics i importants com la  Llibertat, la Solidaritat i  la Felicitat.

L’ Anskari ha recollit per a vosaltres els dibuixos dels somnis d’aquests nens i nenes i moltes fotos que ajuden a entendre com sobreviure en la pobresa, com aprenen en una escola de fang al mig  del desert o com ser feliços en un Camp de refugiats o enmig de la guerra.

Desprès de veure les projeccions i de comentar-les junts, dibuixarem els nostres somnis i farem un intercanvi amb els somnis d’ aquests  altres infants  que el Pallasso va recollint pel món.

Volem crear un pont i uns llaços solidaris entre nens i joves del món; amb l’ objectiu de compartir i aprendre a conviure feliços. Ells són avui el nostre demà. Els nostres fills aprendran jugant el valor de l’ educació i descobriran el camí per fer un món millor.

El Kit pedagògic PIM PAM té un cost de 142 euros i 1 hora de durada i  inclou .

  • Presentació del Pallasso amb el seu Taller de Somnis.
  • Projecció de fotos dels seus viatges pel món.
  • Dibuixos dels somnis d’ infants que viuen en orfenats, camps de refugiats i escoles en països amb conflictes bèl·lics.

Podeu sol·licitar informació dels nostres serveis a :

            anskari@tallerdesomnis.cat            www.tallerdesomnis.cat                      www.ccong.es

El nostre Projecte-Somni té el suport  d’ entitats i persones que creuen que un altre món és possible i lluiten cada dia per fer realitat els seus somnis.

Sempre Endavant

Anskari

                                                         Escáner_20170725 (2)